  • Data: 2002-08-16 21:30:33
    Temat: Re: Przygoda z policja na wakacjach
    Od: "Ulysses" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ajjmaf$qim$1@topaz.icpnet.pl...
    > Spodziewałeś się że za wandalizm pójdą do więzienia i tam będą siedzieć za
    > nasze pieniądze?

    Alez nie. Wcale nie zycze im zle/wiezienia. To byli zwykli gowniarze (20 i
    21 lat), ktorzy sie popisywali. Ciesze sie jednak, ze to oni zaplaca $ za
    swoje wybryki, a nie ja i moja rodzina z podatkow.
    Problem w tym, ze policjanci zje**li sprawe - czy to naprawde bylo
    konieczne, zebym pokazywal dresom swoja twarz???