    Date: Sat, 15 May 2010 15:00:30 +0200
    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przychodze do sklepu - karta drozej

    (15.05.2010 14:19), Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Nie. Napisałeś, że dobra ma mało.

    Co nie oznacza że każda która ma mało jest dobra.

    > A to wg mnie fałsz. Dobra ma dużo
    > różnych do wyboru.

    Doceniam twoje zdanie, pozostaję przy swoim. Jeżeli karta jest opasłą
    księgą gdzie masz od sasa do lasa, od kuchni orientalnej po nasze
    schaboszczaki - to oznacza zazwyczaj że lecą z półproduktów i w niczym
    tak naprawdę nie są dobrzy.

    > No nie jest. Ale właśnie ma gotowe i świeże :D

    Z tą świeżością nie przesadzajmy :).

    p. m.