eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrzychodnia nie chce wydać wyników badań. › Re: Przychodnia nie chce wydać wyników badań.
  • Data: 2011-07-19 16:50:58
    Temat: Re: Przychodnia nie chce wydać wyników badań.
    Od: Wojciech Wrodarczyk <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2011-07-18 12:50, Maddy pisze:
    > W dniu 18-07-2011 12:13, Przemysław Adam Śmiejek pisze:
    >> W dniu 18.07.2011 11:59, Tomasz Kaczanowski pisze:
    >>>

    > Raczej ze złośliwości, bo nie ma innego powodu.
    Jest inny powód, o którym wszyscy piszą od conajmniej 5 poziomów, nikt
    nie zapłacił przychodni za badania.
    NFZ nie płaci, bo się inaczej umawiał z przychodnią,
    pacjent z przychodnią też się inaczej umawiał.
    Przecież gdyby przyszedł i powiedział, że chce badania i nie chce się
    leczyć, a zapłaci za nie, to by wiedział, że bez kasy ich nie dostnaie,
    zresztą po co wtedy przychodnia, idzie do labu i zleca co chce.
    płatne z góry.

    >
    > Pacjent chce iść do lekarza prywatnie, bo terminy w przychodni są bardzo
    > odległe.
    > A to oznacza, że albo maja tylu pacjentów, że lekarze nie wyrabiają albo
    > mają za mało zakontraktowanych porad i rozkładają wizyty równomiernie na
    > cały rok żeby im się limit w połowie roku nie skończył (częsta praktyka
    > - np. lekarz przyjmuje 3 raz w tygodniu po 2 godziny, a pacjentów jest
    > na 5 razy w tygodniu po 6 godzin, tylko NFZ za tylu nie zapłaci).
    Oznacza, że jego ubezpieczyciel RMUA ogranicza leczenia w ramach
    ubezpieczenia w tej placówce. praktyka powszechan, nie jest winą placówki.
    > I w jednym i w drugim przypadku "utrata" pacjenta nie oznacza utraty
    > dochodu.
    badania kosztowały, dochód to przychód - koszta. przychód =0 , bo klient
    nie wraca, koszta są, więc dochód będzie mniejszy czy nie??

    > Byłoby tak, gdyby lekarz nie miał obłożenia, siedział w gabinecie i
    > dłubał w nosie, bo nie ma kogo leczyć.
    bez sensu

    >
    > Ja bym z tym do rzecznika praw pacjenta w pierwszej kolejności poszła.
    > Adres właściwego rzecznika i godziny jego urzędowania każdy ZOZ ma
    > obowiązek podać do wiadomości, na pewno na tablicy ogłoszeń jest.
    >

    raczej do doradcy finansowego. Rzecznik, że nie chciał płacić za usługę,
    a za bułki w spożywczym też RMUA będzie płącić??

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1