  • Data: 2011-07-19 17:51:38
    Temat: Re: Przychodnia nie chce wydać wyników badań.
    Od: Marian Paździoch <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojciech Wrodarczyk" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:j04dcs$8rc$1@node2.news.atman.pl...
    > Jakich przepisów człowieku?

    Dz.U. 2011 nr 125 poz. 712 człowieku :).

    > Ja też płacę składki i co z tego?
    > Wg Twojej teorii - mogę teraz przekraczać prędkość, kraść, pluć na ulicy -
    > bo płacę składki!

    Nie, na te kwestie nie masz poparcia w obowiązującym w Polsce prawie.

    > Wg mojej - nie chciałbym, aby mój lekarz był okradany.
    > Jak chcesz iść z wynikami kaj indziej to powiedz to lekarzowi na początku,
    > a nie kombinuj. Wtedy sprawa jest czysta. Tak to dla mnie krętactwo.

    Ależ ja nie chciałem iść gdzie indziej. W toku się okazało, że tak będzie
    lepiej.
    Z resztą to grupa prawnicza, a nie moralna :). A wyniki już uzyskałem i
    dzięki temu w zasadzie przychodnia zarobi bo okazało się, że nie ma w nich
    nic strasznego i mogę spokojnie poczekać na wizytę refundowaną.

    Pzdr.
    M.