    From: "ja" <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przewód ENEA przez prywatną działkę
    Date: Mon, 22 Aug 2011 14:20:59 +0200

    dyskusyjnych:j2tc9q$6o3$...@n...onet.pl...

    >Użytkownik "E" napisał w wiadomości grup

    >Witam

    >Co mogę zrobić w takiej sytuacji? Jak rozwiązać ten problem ?

    Podejdź do Enei i sprawdź co i jak. Być może jednak maja zgodę na
    przeciągnięcie tego kabla(poprzedni właściciel itp)

    -- Pozdrawiam

    Kris
    Oj, chyba nie. Projekt wykonawczy wykonuje się na podstawie aktualnych map.
    Projekt najczęściej na "dostępnych" za darmo.
    Raczej nie mają zgody, bo dostałby pismo.
    Wg. mnie typowy przykład kradzieży
    CEzar