    From: "netmax" <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przetarg
    Date: Sun, 10 Apr 2005 16:38:02 +0200

    news:d3bau5$lqm$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Ale o to nie zapytałes ;-)

    > Art. 140 PT

    "Art. 140. 1. Właściciel lub użytkownik wieczysty nieruchomości jest
    obowiązany umożliwić operatorom oraz podmiotom, o których mowa w art. 4 pkt
    1, 2, 4, 5 i 8, ...."
    "Art. 2. Określenia użyte w ustawie oznaczają:
    27) przedsiębiorca telekomunikacyjny - przedsiębiorcę lub inny podmiot
    uprawniony do wykonywania działalności gospodarczej na podstawie odrębnych
    przepisów, który wykonuje działalność gospodarczą polegającą na dostarczaniu
    sieci telekomunikacyjnych, udogodnień towarzyszących lub świadczeniu usług
    telekomunikacyjnych, przy czym przedsiębiorca telekomunikacyjny, uprawniony
    do:
    a) świadczenia usług telekomunikacyjnych, zwany jest "dostawcą usług",
    b) dostarczania publicznych sieci telekomunikacyjnych lub udogodnień
    towarzyszących, zwany jest "operatorem";
    29) publiczna sieć telekomunikacyjna - sieć telekomunikacyjną wykorzystywaną
    głównie do świadczenia publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych;
    31) publicznie dostępna usługa telekomunikacyjna - usługę telekomunikacyjną
    dostępną dla ogółu użytkowników;"

    Czy wg tego jestem operatorem? Jak dla mnie nie.