  • Data: 2005-04-10 11:56:20
    Temat: Re: Przetarg
    Od: "pissmejker" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "netmax" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:d3b43m$ga5$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Specyffikacje niestety dopiero teraz przejzalem, a 7 dni niestety minelo.
    > W ostetcznosci wpisze 2 osoby zamieszkale w tej spoldzielni (znajomi), a
    > jak beda sie pytali mnie czy faktycznie pracuja u mnie to powiem ze
    > zatrudnie ich na umowe zlecenie pod warunkiem ze wygram ten przetarg.

    Jak masz jeszcze czas to nie stoi nic na przeszkodzie abyś wys`lał kumpla po
    specyfikację istotnych warunków zamówienia i niech to ten kumpel wniesie
    protest :-).
    Weżmie siwz i następnego dnia złoży protest więc dochowa terminów

    Zakładam, że przetarg jest prowadzony na podstawie przepisów ustawy pzp