  • Data: 2003-03-17 00:20:39
    Temat: Re: Przeszukanie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    | Moje pytanie brzmi: Jakie pomieszczenia miała prawo przeszukać
    | Policja ? (osoba wskazana w postanowieniu przeszukania nie jest
    | właścicielem domu tylko jest tu zameldowana i czasem zamieszkuje),
    | Czy miała prawo przeszukać tylko pomieszczenia zajmowane przez nią
    | .... czy tez wszystkie pomieszczenia w obrębie wskazanego adresu

    Miała prawo przeszukać wszystkie pomieszczenia. Choćby z tego powodu, że
    trudno jest ustalić, które pomieszczenia są przez kogo zajmowane, a
    mieszkańcy mogą kłamać. Nakaz był na cały dom.

    | 2. Zostały zarekwirowane pewne rzeczy .... wszystko co zostało
    | zarekwirowane znajdowało się w pokoju _nie zajmowanym_ przez osobę
    | wymieniona w postanowieniu o przeszukaniu.... Czy były one zatem
    | zarekwirowane zgodnie z prawem - zgodnie z postanowieniem o
    | przeszukaniu ?

    Skoro stanowiły dowód przestępstwa, ich posiadanie było zabronione itd., to
    zostały zarekwirowane zgodnie z prawem.

    | Czy mogę cos zrobić ... aby szybko odzyskać zarekwirowane rzeczy ?

    Za mało danych. Co to za rzeczy i dlaczego je zatrzymano? Jaki związek mają
    ze zdarzeniem będącym przedmiotem postępowania?