eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrzesylka za zwrotnym potwierdzeniem odbioru oddana niewlasciwej osobie › Re: Przesylka za zwrotnym potwierdzeniem odbioru oddana niewlasciwej osobie
  • Data: 2008-04-04 06:37:28
    Temat: Re: Przesylka za zwrotnym potwierdzeniem odbioru oddana niewlasciwej osobie
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 02 Apr 2008 20:31:35 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Jednak uważam że przpepisy w sprawie doręczeń są złe. Dodam swoją
    > uwagę: wyobraź sobie, że wyprowadziłeś się i na stary adres przychodzi
    > pismo z sądu. Jak wiadomo, list nieodebrany uważa się za dostarczony.

    Jeśli wiesz, że jakas sprawa z twoim udziałem jest w toku, to we własnym
    interesie powinieneś złożyć do akt sprawy informację o nowym adresie.

    W przypadku innych spraw, to moim zdaniem sprawy meldunkowe załatwiają
    sprawę. Meldunki stałe i czasowe są wpisywane do bazy PESEL i jesli sąd czy
    ktokolwiek urzędowy coś wysłał nie sprawdzając tego w PESEL to gdyby co,
    powinno się wszystko dać odkręcić i łatwo udowodnisz nieskuteczność
    doręczenia.

    Inna sprawa to rzetelność doręczycieli. Jeden awizo zostawi, drugi tak
    zostawi, ze ono zniknie itd.

    Rząd chce znieść obowiązek meldunkowy i bardzo dobrze, ale jakiś adres
    każdy będzie miał i ten adres który poda powinien być skutecznym adresem
    dodoręczeń. Nawet skrytka pocztowa.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    rozkoduj mój @ na tiny.pl: http://tiny.pl/p7bb
    http://grupy.3mam.net