    From: Tomasz Wójtowicz <s...@s...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przesyłka kurierska zostawiona u portiera
    Date: Tue, 31 Mar 2015 18:24:04 +0200

    W dniu 2015-03-31 o 17:51, Liwiusz pisze:
> [...]
    a.pl...

    > Jeden z głupszych argumentów, jakie słyszałem. Zwykle od osób mentalnie
    > nie zaznajomionych z życiem (gimbaza i te sprawy).
    >
    > Już trochę lepszy byłby: kto zmusza tych marudzących klientów do
    > korzystania z kurierów za 1zł?
    >
    > Masz to, za co płacisz. Ktoś zmusza do wybierania przesyłki kurierskiej?

    Nieprawda, to słuszny argument. Ja też mógłbym nie prowadzić
    przedsiębiorstwa tylko rozwozić paczki za 1zł/szt. i narzekać, jakie to
    życie jest okrutne dla mnie.

    Ale wolałem pójść trudniejszą drogą i zarabiam lepiej niż kurier, ale
    kłopoty zawodowe są znacznie poważniejsze niż wyciągnij komórkę i
    zadzwoń do adresata. Dlatego właśnie się wkurwiam, że życiowa niedojda
    pracująca jako kurier nie może nawet tak banalnej sprawy załatwić porządnie.

    Aha, przypomniało mi się właśnie, jak kiedyś przyszła do mnie paczka
    kiedy byłem tydzień na wyjeździe i kurier przez telefon domagał się,
    żebym się pojawił po odbiór. Ja powiedziałem, że nie ma mnie i niech
    zostawi w siedzibie swojej firmy, to odbiorę jak przyjadę. A on na to,
    że nie, bo on MUSI mi ją dostarczyć, więc ja MAM być. Chyba jednak
    zarabiają lepiej niż 1zł/paczkę bo inaczej by się chyba tak bezczelnie
    nie rzucał.