  • Data: 2015-04-01 00:22:53
    Temat: Re: Przesyłka kurierska zostawiona u portiera
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31.03.2015 o 22:09, Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > No bo to INNA usługa. Korzystaj z PP. Też tak robię. Jak sprzedawca nie
    > daje PP albo Paczkomatu, to go omijam szerokim łukiem.

    Nie zawsze mam możliwość. Poza tym, zazwyczaj w domu jestem. Z wyjątkiem
    nielicznych godzin (bo nawet nie dni) kiedy mnie nie ma.

    Tyle że co to da, zamawiając przez kuriera często nie mam możliwości
    dostosować swoich planów wyjścia na miasto do czasu kiedy ten do mnie
    przyjedzie. Niektórzy kurierzy znowu dzwonią dzień wcześniej i się
    umawiają - i to się chwali.

    p. m.