  • Data: 2005-10-09 22:33:09
    Temat: Re: Przestępstwo w Internecie - gdzie zgłaszać
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 09/10/2005 01:32, Przemek R... wrote :

    > zamiar dziewcze zmiar a pozniej na www.policja.pl szukaj emaila jednak

    Zamiar ewentualny wystarczy.

    > pamietaj zglaszanie niesistnejacego przestepstwa ( a jest do udowodnienia ,
    > post na usenecie zostaja na wieki)
    > to przestpetswo karalne z art 234 kk

    Art. 238 nie 234 kk.

    W ten sposób to trzeba by zamknąć wszystkich zgłaszających przestępstwa,
    które są potem umarzane. No i trzeba _wiedzieć_ że przestępstwa _nie
    popełniono_. (Zauważ, że znamię _nie_ mówi: "że czyn nie wypełnia
    znamion przestępstwa").

    Wątpliwości co do tego czy dany stan faktyczny wyczerpuje znamiona
    przestępstwa czy też nie, wyrażone na anonimowym forum usenetowym w
    żadnym razie oznaczają wiedzy na temat że przestępstwa nie popełniono.

    Naprawdę radzę przeczytać artykuł w Rzepie, który podawałem. Przepis
    art. 269b budzi wiele wątpliwości, a na upartego można zamknąć
    wszystkich posiadaczy tcpdumpa.

    --
    Przemysław Płaskowicki
    It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession