  • Data: 2009-06-23 16:33:54
    Temat: Re: "Przestępstwo"?
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Papa Smerf wrote:
    > Użytkownik "Piotr [trzykoty]" napisał:
    >> Nie myl poleconego z "do rąk własnych".
    > a mają takie opcje na poczcie?:O)
    > bo pierwsze słyszę

    Jest, ale czy "smiertelnik" ta moze wyslac, to nie wiem...

    > skoro tak to listonosz sam moze kwitować, albo rozdawać pocztę ludziom z
    > ulicy za pokwitowaniem:O)

    Moze, ale dlugo tak chyba nie pociagnie... Odbiorca pojdzie zpretensjami
    do nadawcy, nadawca na poczcie, poczta z podpisem (lewym) do odbiorcy i
    ten sie nie przyzna do popisu... I tak kilku odbiorcow po kolei i
    listonosz leci z roboty z zarzutami do sadu (min. za podrobienie podpisu..)

    Pozdro

    Maseł