  • Data: 2019-04-09 17:21:44
    Temat: Re: Przestepstwa z uzyciem noza.
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.04.2019 o 04:49, Shrek pisze:

    > Ty to jak coś powiesz, to potem dupę będziesz podcierał szkłem, żeby
    > zdania nie zmienić. Szkodliwość dopalaczy wynika z ich właściwości - nie
    > sposobu zastosowania.

    Ponieważ? - że tak zapytam. Sądzisz, że położone w narożniku pokoju
    mogłyby kogoś otruć?

    > No widzisz - zaczynasz łapać - w tym wypadku cel kolekcjonerski jest
    > celem fikcyjnym. Podobnie jak w wielu wypadkach pozwoleń na broń.

    No chyba nie do końca Ci się powiodło ze mną. Te dokumenty są fałszywe.
    Dlatego niezależenie od tego, czy kolekcjonersko, czy realnie
    posługiwanie się nimi jest przestępstwem. ,

    Z bronią zresztą jest podobnie. Możesz zacząć kolekcjonować broń nie
    wymagającą pozwolenia, ale jak ją przerobisz na wymagającą, to popełnisz
    przestępstwo.