    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przestepstwa z uzyciem noza.
    Date: Thu, 4 Apr 2019 11:47:02 +0200

    dyskusyjnych:5ca3744e$0$504$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 02.04.2019 o 16:19, J.F. pisze:

    >Wiesz, ale jak to było zajęcie pasa drogowego, to tak nie do końca
    >ochrona ma prawo sobie ludzi zatrzymywać. To będzie działało, dokąd
    >nie
    >przyjdzie ktoś, kto wie o co chodzi.

    Az tak to sie nie znam.
    Zakladam, ze ochrona scene obstawi, i nie wpusci nieuprawnionych,
    i nie bedzie sie zastanawiac, czy scena to pas drogowy, czy impreza
    masowa.

    Byc moze nie bedzie to sama scena, tylko kawalek terenu dookola,
    ogrodzony, to juz nie wiem jak liczyc.

    A obstawi oczywiscie po to, zeby nikt nic nie podp*, np z garderoby
    artysow,
    a nie, zeby chronic przed nozownikiem :-)

    >No właśnie o to chodzi. Pytanie, na ile gość wie o co chodzi. Bo
    >ktoś,
    >kto brał udział w zabezpieczaniu takich imprez po chwili obserwacji
    >znajdzie spokojnie lukę przeważnie.

    Jest jeszcze mozliwosc, ze ochroniarza/y potraktuje nozem, i
    przejdzie.

    J.