  • Data: 2007-11-06 21:20:25
    Temat: Re: Przepadek spadku na rzecz Skarbu Państwa
    Od: "Jerry" <jerry@kasuj_i-net.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kam" <x#k...@w...pl#x> napisał w wiadomości
    news:fgqam5$j4f$2@inews.gazeta.pl...

    > bzdura

    ale powinni coś takiego zrobić....
    niekoniecznie 10 lat - 50 byłoby wg mnie OK....
    połowa dróg stałaby się własnością skarbu państwa czy gminy...

    Zresztą .... ustawowo powinni sprawdzić KW pod tym względem i po 50 latach
    od zgonu na skarb państwa przejmować .... Może by wreszcie jaki porządek
    był...

    Jerry