    From: Roman Rumpel <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przeniesienie praw głównego najemcy.
    Date: Fri, 15 Feb 2008 00:46:04 +0100

    mvoicem pisze:

    > A czy nie sądzisz że jeżeli nie ma się zielonego pojęcia o tym, to rozsądnie
    > jest najpierw się zorientować w temacie (np. pytając na tej grupie), a
    > dopiero mając jakiś background iść coś załatwiać?
    >
    > p. m.
    Nie, nie sądzę.
    Background IMHO, to to, czego chce administracja, a nie co innego.
    Zwłaszcza, jak się nie ma zielonego pojęcia.

    Zwróć uwagę, ze zazwyczaj posty tutaj mają sensowny układ typu
    zrobiłem tak i tak...
    powiedziano mi, że...
    uważam, ze...
    jakie jest Wasze zdanie, ew, cze to co mi powiedziano ma sens

    Kacper nawet nie spróbował niczego sie dowiedzieć.

    --
    Roman Rumpel Skype: rumpel.roman www.ip.biz.pl