    From: "The Changer" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przeniesienie do rezerwy
    Date: Thu, 13 Feb 2003 08:18:01 +0100

    Użytkownik "Darek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:b2feuo$2o0$1@news.onet.pl...

    > Ponieważ uczelnia zawiadamia o tym jeżeli skreślą Cię z listy studentów,
    > bądź jeżeli skończysz studia, jak zresztą poniżej piszesz. Nie spotkałem
    > się jeszcze aby uczelnia czy szkoła nie zawiadomiła WKU. Z tego co wiem
    > to osoby odpowiedzialne za to mogą być ukarane wysokimi karami
    > za niezawiadomienie WKU i dlatego dbają o informowanie.

    Uczelnie chyba na powaznie przejmuja sie zglaszaniem wszystkich informacji
    o studentach do WKU. Nie wiem jakim cudem ale w moim WKU jak moj Tata
    zanosil papiery (studiuje daleko od domu, mieszkalem na stancji
    i sami wicie-rozumicie sie nie meldowalem, wiec wisialem w WKU w miejsu
    stalego zameldowania) o tym, ze studiuje, to (bardzo dziwne!) ale oni cos
    wspominali
    Mu, ze syn sie niezle uczy, ze ma niezle oceny itp -SKAD oni to wiedzieli??
    Czyzby
    uczelnia wysylala jakies "wieksze info" o studencie??

    > się
    > roku.

    > Ja nie złożyłem takowego pisma i okazało się że jestem automatycznie
    > przeniesiony do rezerwy. Wiem wiem możesz napisać że miałem szczęście, ale
    > co powiesz na to że moich trzech kolegów w identyczny sposób przeniesiono
    > do rezerwy?
    > Chyba nie jest to przypadek.
    Jesli uczelnia przeslala papiery tak jak ma to w obowiazku, to w WKU powinni
    przenosic studentow automatycznie do rezerwy - tak bylo pewnie w tych 4
    przy-
    padkach. Moge miec nadzieje, ze w moim przypadku tez tak bedzie. Zobaczymy
    w sobote, bo wtedy do nich sie wybiore, gdyz w tygodniu pracuje calutkie
    dni.

    --
    Pozdrowienia wszystkim,
    Andrzej