    From: a...@N...poczta.onet.pl (Olo)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przelewy z ZUS-u do funduszu emerytalnego
    Date: Mon, 02 Dec 2002 19:09:41 GMT

    No cóż... Chyba rzeczywiście się tym zainteresuję.
    W międzyczasie zadzwoniłem na infolinię Commerciala no i dowiedziałem
    się dwóch ciekawostek:
    1. Brak wpłaty składki nie ulega przedawnieniu (a więc ZUS nie może ot
    tak sobie zamknąć okres rozliczeniowy i spać spokojnie).
    2. Rzeczywiście, z reguły składki się znajdują, jednak podobno ZUS
    przelewa je bez odsetek.
    Na moje pytanie "dlaczego bez odsetek" odpowiedź brzmiała: "a co im
    można zrobić?"
    Odpowiedziałem: "podać do sądu".
    No i dowiedziałem się: "jeszcze nikt nie próbował...".
    Po prostu ręce opadają...

    Pozdrawiam
    Olo