  • Data: 2006-08-30 12:03:14
    Temat: Re: Przelew on-line - wydruk potwierdzenia
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <m...@g...com>

    > Nie wiem jak magik od pieczątek, ale ja takie potwierdzenie np. z
    > mBanku
    > mogę podrobić i wydrukować w ciągu kilku minut. Z podrobieniem
    > pieczątki
    > bym miał już mały problem.

    dlatego jak mam robić przelew, do którego będę być moze potrzebował
    potwierdzenie to robię go z Inteligo.
    Potwierdzenie dziala tam tak, że to bank:
    - albo wysyła potwierdzenie w formie pliku pdf (którego nie wolno
    zmieniać) mailem podpisanym swoim podpisem elektronicznym
    - albo wysyła faks na wskazany numer odbiorcy
    Wtedy odbiorca chyba nie powinien mieć wątpliwości, czy potwierdzenie
    jest prawdziwe.
    *** blad ***