  • Data: 2007-04-02 18:02:23
    Temat: Re: Przelew - forma zapłaty za zakup mieszkania
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name> szukaj wiadomości tego autora

    On 2007-04-02 17:00, 666 wrote:
    > No zobacz jakie miewasz pomysły, a ja myślałem, że dopiero z chwilą dokonania wpisu
    w sądzie wieczystoksięgowym !
    > PS. Spróbuj sprzedać "swoje" mieszkanie po akcie not., a przed wpisem.....

    Rękojmia publicznej wiary ksiąg wieczystych nie oznacza, że wpis do
    księgi wieczystej ma charakter konstytutywny. Trafnie napisał
    przedpiszca, że "Idea jest taka - mieszkanie jest Twoje w momencie
    podpisania aktu notarialnego."

    --
    Przemysław Płaskowicki
    When I was ten, I read fairy tales in secret and would have been ashamed