  • Data: 2007-04-02 22:11:20
    Temat: Re: Przelew - forma zapłaty za zakup mieszkania
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "badzio" <b...@n...skreslic.epf.pl> napisał w
    wiadomości news:euqpbp$atd$1@inews.gazeta.pl...
    > Patrze, patrze a tu xEM porozsypywal nastepujace haczki:

    > W akcie bedzie tekst w stylu 'kupujacy zobowiazuje sie do dnia XX przelac
    > kwote YY na konto numer ZZ'.

    W akcie będzie: "Część ceny sprzedaży w kwocie xxxx kupujący zapłacił
    już sprzedającemu, co sprzedający niniejszym potwierdza". Pozostała część
    ceny sprzedaży, w kwocie xxxx zostanie przelana na konto bankowe nr xxxxxxx
    w banku yyyy, do dnia xxxxx, na co sprzedający wyraża zgodę."
    Później będą zapisy, o tym, że kupujący i sprzedający poddają się
    egzekucji wprost z tego aktu, na podst. art. 777 k.p.c. Sprzedający co do
    obowiązku wydania lokalu do danego dnia pod warunkiem zapłaty, a sprzedający
    co do obowiązku zapłaty reszty kwoty. Jeśli sprzedający wydał już lokal, to
    poddawał się egzekucji będzie tylko kupujący.

    Tak to mniej, więcej wygląda.