  • Data: 2011-11-13 15:43:29
    Temat: Re: Przekroczenie "obrony koniecznej"?
    Od: zly <b...@N...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 12 Nov 2011 18:45:28 -0800 (PST), Łukasz Jamroz napisał(a):

    > Gratluje zomowcu! Zycze ci spotkania z takimi osobnikami w mundurach!

    Srowcu, a nie zomowcu. Ciekawe czy byłbyś taki litościwy jakby na przykład
    niszczyli twój sklep,a policja grzecznie prosiłaby o przestanie. Oni są od
    tego by rozganiać bydło. A bydła inaczej rozganiać niż siłą się nie da.
    Jak będę chciał się spotkać z takimi to na pewno celowo, bo przez przypadek
    sobie nie wyobrażam póki co.

    > Powiesz mi moze jak mial sie nie ladowac miedzy dwie manifestacje
    > odbywajace sie w centrum miasta, dla ulatwienia dodam ze dosc duzego?

    No mi się jakoś udało. I większości moich znajomych też. Tym bardziej, że
    był to dzień wolny od pracy, a o manifestacjach wszyscy wiedzieli. Nie było
    więc powodu by tam być

    > Przy czym Marsz Niepodleglosci rozciagal sie na pochod dlugosci ponad
    > kilometra a moze i wiecej - nie wiem ile mieszkancow mieszka na
    > terenie przez ktory przechodzil, ale strzelam ze z 250 tysiecy

    I ci mieszkańcy musieli wszyscy akurat wyjść po papierosy do kiosku? Akurat
    w tym czasie?

    --
    marcin