  • Data: 2004-05-03 11:42:07
    Temat: Re: Przekazywanie danych osobowych
    Od: "sg" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dość enigmatyczne są te wasze wypowiedzi tak ja całe to pseudo prawo w RP.Ja
    nie chcę się migać od odpowiedzialności ale nie mam ochoty być wyprowadzony
    w pole właśnie przez to prawo,które nic nie ma wspólnego ze
    sprawiedliwością.Jeżeli jakaś firma typu tepsa czy cyfra czy inne diabelstwo
    budzi się po latach i żąda zaległych świadczeń które są według niej a nie
    zawsze jest to prawdziwe chcę mieć prawo obligatoryjne do rzetelnych
    informacji np. o terminie przedawnienia itp.Szczytem szczęścia byłoby gdyby
    firmy postępowały zgodnie z prawem i nie próbowały wyłudzić zaległych
    świadczeń bez względu na okoliczności.Tymczasem firmy działaja na
    zasadzie-postraszymy ludka może zapłaci-nawet nie chce im się sprawdzić
    dokładnie czy wierzytelności rzeczywiście istnieją.
    Ja osobiście uważam,że przekazywanie tzw. danych osobowych nie powinno mieć
    miejsca gdyż powinny one służyc i być przetwarzane dokładnie w zakresie
    umowy.Jeżeli mam abonament to oczywiście potrzebny jest adres i nazwisko ale
    już numer butów i świadectwo chrztu na pewno nie!.Niektóre firmy żądają
    podpisania weksla in blanco -dlaczego w odpowiednim terminie nie jest on
    wypełniony kwotą zaległości ?.Tu nie ma żadnych już wątpliwości co do
    dalszego trybu postępowania.