eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrzekazanie komputerow do Związku Producentów Audiowizualnych › Re: Przekazanie komputerow do Zwi zku Producentów Audiowizualnych
    From: Rolli <r...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przekazanie komputerow do Zwi zku Producentów Audiowizualnych
    Date: Fri, 26 Oct 2007 02:24:30 -0700

    On 26 Pa , 11:06, "Henry(k)"
    <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> wrote:
    > Dnia Fri, 26 Oct 2007 00:59:48 -0700, Rolli napisa (a):

    > Ja bym nie wierzy gazecie. Chocia policja ma chyba prawo powo a
    > kogo do ekspertyzy?
    >
    > KPK:
    > Art. 193. § 1. Je eli stwierdzenie okoliczno ci maj cych istotne znaczenie
    > dla rozstrzygni cia sprawy wymaga wiadomo ci specjalnych, zasi ga si
    > opinii bieg ego albo bieg ych.
    > § 2. W celu wydania opinii mo na te zwróci si do instytucji naukowej lub
    > specjalistycznej.
    >
    > Chocia nie wiem czy kpk ma zastosowanie do naruszenia praw autorskich.

    Zgoda, ale przekazuja materialy operacyjne stronie w potencjalnym
    sporze m-dzy sciagajacym...

    > BTW: rozwali mnie tekst
    > "Marcin, student IV roku anglistyki, nie jest tym zachwycony: - Ka dy co
    > ci ga: empetrójki, filmy. Nie zarabiamy na tym pieni dzy. Dlaczego ma nas
    > ciga policja?"
    > Po studencie mo na by si spodziewa inteligentniejszej wypowiedzi.

    No coz...

    Mnie jednak martwi dzialanie policji, jesli to jest prawda... Byc moze
    troche przejaskrawiam, ale to troche jak przeciek... Tym gorzej, ze
    strona jest zywortnie zainteresowana, zeby orzec wielkie straty, a
    nawet je troszeczke naciagnac transferujac jeszcze troche materialu
    dowodowego na badany sprzet...