  • Data: 2009-09-30 21:19:11
    Temat: Re: Przekaz z kamery internetowej
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy"
    > a ja myślę, że akurat przy filmach fabularno-dokumentalnych to maskują
    > po
    > to, aby własciciel nie przyszedł po kasę za "udział"

    Co do twarzy to rozumiem.Tylko jak sam samochód ma wziąć udział w filmie i
    ja mam za to dostawać wynagrodzenie... Równie dobrze właściciel mieszkania w
    kamienicy, którego okno stało się np. tłem mógłby żadać wynagrodzenia za
    występ okna. Ogólnie maskuje się, aby na starcie ludziom zamknąć ich
    prawdziwe i wyimaginowane roszczenia

    >Trochę bez sensu jak dla mniejest >maskowanie nr rej radiowozów
    >oznakowanych, gdy numer taktyczny nie >maskowany.

    Tak. Jedno i drugie jest bez sensu. Po co zakrywać takie znaki w ogóle,
    zmieni to coś jak nie będzie wiadomo który to pojazd z oznakowanych i tak
    czy siak widocznych na kilometr...? Tego typu maskowanie to najprędzej w
    filmach fabularno-"dokumentalnych", aby jakoś podpicować te brednie i
    podkręcić atmosferę, żeby film wyglądał na dokumentalny, choć na prawdę nie
    ma tam nic z realu. Jak coś takiego widzę to gaszę ekran TV.