  • Data: 2009-09-30 05:45:42
    Temat: Re: Przekaz z kamery internetowej
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 29 Sep 2009 21:27:02 +0200, Piotr [trzykoty] napisał(a):

    > my?le, ?e profilaktycznie,
    > w obawie przed roszczeniami pieniaczy twierdz?cych, ?e pokazne ich samochodu
    > w jakiej? tam niefortunnej sytuacji narazi? na szwank ich dobre imie itp.

    a ja myślę, że akurat przy filmach fabularno-dokumentalnych to maskują po
    to, aby własciciel nie przyszedł po kasę za "udział"
    Trochę bez sensu jak dla mniejest maskowanie nr rej radiowozów
    oznakowanych, gdy numer taktyczny nie maskowany.

    przy akcjach służb maskują numery aby nie zdradzać rejestracji
    "operacyjnych"

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Kontakt przez grupy.3mam.net 'Kontakt'
    http://foto.3mam.net/warsaw/05/slides/20090927124730