eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrzejście przez tory kolejowe › Re: Przejście przez tory kolejowe
  • Data: 2016-09-07 23:23:25
    Temat: Re: Przejście przez tory kolejowe
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 07-09-16 o 23:00, Shrek pisze:

    >> Na Słowacji to tak działa, że jeśli sygnalizacja z jakiegoś powodu nie
    >> działa, to pociąg ma obowiązek zwolnić do 20 km/h - nadal ma
    >> pierwszeństwo, ale daje to szansę na ogarnięcie tematu przez kierowcę.
    > U nas też tak jest jak są TOPy (tarcze ostrzegawcze przejazdowe). Chodzi
    > mi o coś innego - na chucka komu sygnalizacja, która wskazuje sobie co
    > chce, niedziałająca wygląda jak "jedź śmiało", a jak przyjdzie co do
    > czego, to okazuje się, że ma wartość kolekcjonerską i nie ma znaczenia
    > co wskazuje?

    Sygnalizacja jest urządzeniem i jako takie zawsze może doznać awarii.
    Nie jest to problem, dokąd wiadomo, kiedy działa, a kiedy nie działa.
    Problem właśnie wynika z braku możliwości rozróżnienia przez kierowcę
    kiedy ona działa, a kiedy nie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1