  • Data: 2002-11-18 17:10:02
    Temat: Re: Przejscie dla pieszych.
    Od: "Alki" <a...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    nie mozna wchodzic na przejscie gdy zaczyna mrugac zielone, to tak jakbys
    wjechal na skrzyzowanie na zoltym (pomaranczowym) swielte (w kazdym miescie
    widze inny kolor), a oznacza to wykroczenie i nalozenie mandatu karnego.
    jesli jednak wchodzi sie na przejscie na zielonym i w czasie przechodzenia
    zastanie nas czerowne (szeroka szosa, lub wolno chodzaca osoba), to ma ona
    pelne prawo przejsc na czerwonym, a samochody jadace musza ustapic, zaczekac
    az osoba opusci przejscie. natomiast nie wiem gdzie to slyszales ale
    zabrania sie kategorycznie rpzechodzenia na czerownym swielte, tak samo
    jakbys wjechal autem na skrzyzowanie na czerownym.
    w twoim przypadku wysepka byla po to abys zaczekal na kolejna zmiane
    sygnalizatora, przykro mi to mowic ale policjant mial racje.

    alki