eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrzejmowanie i wykańczanie prasyRe: Przejmowanie i wykańczanie prasy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!news.uzoreto.com!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed7.news.xs4all
    .nl!feeds.phibee-telecom.net!border2.nntp.ams1.giganews.com!nntp.giganews.com!n
    ewsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.p
    l!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przejmowanie i wykańczanie prasy
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    References: <602807c9$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@g...com>
    <602d7bc5$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    <602e5a57$0$554$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <6033ae77$0$542$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <6034f807$0$549$65785112@news.neostrada.pl>
    <1c68jrllqs2cm.1t34ag70tdvbb$.dlg@40tude.net>
    <60353495$0$538$65785112@news.neostrada.pl>
    <17idput0kv2np$.uyqwi3eia3aj$.dlg@40tude.net>
    <a...@w...eu>
    <X...@1...0.0.1>
    <a...@w...eu>
    Organization: DOM
    Message-ID: <X...@1...0.0.1>
    User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
    [+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
    X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
    X-SigInfo: Generated by Sygnaturkowiec v. 0.1.3.7
    Date: 24 Feb 2021 17:59:51 GMT
    Lines: 40
    NNTP-Posting-Host: 77.65.101.87
    X-Trace: 1614189591 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 522 77.65.101.87:27915
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:807640
    [ ukryj nagłówki ]

    UĹźytkownik A. Filip a...@p...pl ...

    >>>>> Ale wiesz - duzo czytelnikow, to i reklama droga, a
    >>>>> niekoniecznie tak samo oplacalna.
    >>>>
    >>>> Najbardziej efektywne reklamy są w gazetach, których nikt nie
    >>>> czyta, oczywiście dla ich wydawców, bo można zaoszczędzić na
    >>>> papierze. […]
    >>>
    >>> On raczej miał na myśli zamiast reklamy do wszystkich jak leci
    >>> reklamę skierowaną na wybrane grupy docelowe. Niby po kiego wuja
    >>> GW ma dodatki lokalne?
    >>>
    >> on miał na mysli to zeby jf nie rznał głupa...
    >
    > Może i rżnie ale na grupie prawo liczy się czy robi to
    > (w miarę) profesjonalnie :-)
    >
    W sensie zeby opisac ze ziemia jest płaska w sposób sugerujacy znaczne
    prawdopodobienstwo takiej sytuacji? Nie, dziekuje.

    >>> Dla mnie majstersztykiem takiej reklamy były reklamy zachęcające
    >>> " *tylko* do udziału w wyborach" ale skierowane na "wybrane" grupy
    >>> docelowe [ np. młodszych wyborców ].
    >>
    >> I to wszystko w prasie lokalnej? ;-DDDD
    >
    > A ty myślisz że w nigdzie w Polsce GW ogólnopolskie nie ciągnie
    > lokalnych GW dodatków w dół? Polska być duża kraja :-)

    Trudno zrozumiec co masz na mysli ale rozumiem ze probujesz z wyjatkĂłw
    zrobic regułe zeby sobie zrelatywizowac coś co do zrelatywizowania jest
    trudne?
    No to powodzenia.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    "Błąd łatwiej można dostrzec niż prawdę,
    bo błąd leży na wierzchu, a prawda w głębi"

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1