  • Data: 2022-05-21 19:00:39
    Temat: Re: Przejazd dla rowerów
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 21 May 2022 18:29:41 +0200, nadir napisał(a):

    > Tu nie ma żadnego OBOWIĄZKU, natomiast kierowca nie ma klapek na oczach
    > i powinien obserwować też to co się dzieje wokół i odpowiednio reagować.
    > Jak tego nie ogarnia, to powinien wyzbyć się złudzeń, że kierowanie
    > pojazdem, jakimkolwiek, jest dla niego.
    Czyli jesteś zdania że kierowca powinien dostrzegać znaki stojące przy
    innych jezdniach a zwłaszcza kantem do niego i nimi się kierować. No bo
    przecież nie ma klapek na oczach. Hmm. PoRD wspomina coś o klapkach?

    > Kto im zabrania przejechać? Oni mają ustąpić pierwszeństwa, to jednak
    > zabrania Tobie, żeby ze swojego prawa nie skorzystać i przepuścić ich.
    Znak, głupku, im zabrania przejechać. I ciekawe o jakim to prawie
    kierowcy z którego miałby zrezygnować żeby przepuścić rowerzystę, mówsz.
    PoRD wyraźnie mówi że masz obowiązek przepuścić rowerzystę i nie
    wspomina o jakichś prawach na tą okoliczność. Najwyraźniej już się
    plątasz w zeznaniach.

    > Oczywiście, tylko to nie mój problem, że nie ogarniasz i nie przyjmujesz
    > do wiadomości, że świat nie kręci się wokół Ciebie i że nie wszyscy
    > muszą podzielać Twoje zdanie.
    Nie smędź. Ja co do meritum na razie nie mam zdania. Dlatego pytam.
    Jeśli odniosłeś mylne wrażenie że mam, no to czuj się sprostowany:)

    --
    Jacek
    I hate haters.