  • Data: 2013-10-10 01:33:37
    Temat: Re: Przedmiot zajęcia komornicze go: przetwory
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 09.10.2013 22:21, Andrzej Lawa wrote:

    > Problem z etyką jest taki, że nie jest skodyfikowana a komornik ma być
    > przede wszystkim skuteczny i rzetelny.
    >
    > Jeśli legalnie może zająć coś "dziwnego" ale bliskiego sercu dłużnikowi,
    > żeby ten ujawnił ukrywany majątek... Cóż, prywatnie mi się to nie
    > podoba, bo jest to tylko o krok oddalone od nielegalnego wymuszania
    > szantażem (ten krok to właśnie legalność ;) )

    JA mam wrazenie, ze tym majatkiem w oczach dluznika (choc tu sa zdania
    podzielone, bo to jej maz jest dluznikiem) to dla wlascicielki skarbem
    byly te sloiczki z wlasnej roboty zdrowymi przetworami.

    > Z drugiej strony wyobraź sobie, że jakiś cwaniaczek nie zapłacił ci za
    > robotę, teraz przez to ścigają ciebie wierzyciele z US i ZUS na czele a
    > nieuczciwy dłużnik śmieje ci się w oczy... nie wolałbyś, żeby
    > odzyskiwaniem zajął się jakiś wybitnie skuteczny komornik?

    Wybitnie kurwa skuteczne zajecie sloikow i licytacja na paredziesiat
    zlotych....

    czyli pewne zostanie jeszcze 74 900 zł do zlicytowania.

    Rok po roku kolejne sloiczki mozna zapierdalac ;)

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Chcesz-biedowac-na-s
    tarosc-Zaufaj-panstwu-2929060.html

    zen.aspx