  • Data: 2013-10-09 22:21:52
    Temat: Re: Przedmiot zajęcia komornicze go: przetwory
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.10.2013 00:28, Marek Dyjor pisze:

    > moim zdaniem na studiach zbyt mało sie chyba przykłada uwagi to etyki.
    > Obecnie ludzie po studiach reprezentuja poziom kultury inteligencji i
    > etyki podobny do osob które ukończyły zawodówkę.

    Problem z etyką jest taki, że nie jest skodyfikowana a komornik ma być
    przede wszystkim skuteczny i rzetelny.

    Jeśli legalnie może zająć coś "dziwnego" ale bliskiego sercu dłużnikowi,
    żeby ten ujawnił ukrywany majątek... Cóż, prywatnie mi się to nie
    podoba, bo jest to tylko o krok oddalone od nielegalnego wymuszania
    szantażem (ten krok to właśnie legalność ;) )

    Z drugiej strony wyobraź sobie, że jakiś cwaniaczek nie zapłacił ci za
    robotę, teraz przez to ścigają ciebie wierzyciele z US i ZUS na czele a
    nieuczciwy dłużnik śmieje ci się w oczy... nie wolałbyś, żeby
    odzyskiwaniem zajął się jakiś wybitnie skuteczny komornik?