eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrzedłużenie umowy dzierżawy - BTS PTK Centertel na mojej działce › Re: Przedłużenie umowy dzierżawy - BTS PTK Centertel na mojej działce
  • Data: 2008-03-26 22:56:47
    Temat: Re: Przedłużenie umowy dzierżawy - BTS PTK Centertel na mojej działce
    Od: k...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Cześć,
    > Chciałabym zapytać jaką kwotę w ramach miesięcznego czynszu można
    > wyciągnąć od PTK Centertel za dzierżawę terenu pod stację BTS.
    > Nadmieniam że BTS już stoi, obecnie kopią światłowody, poszerzają
    > infrastrukturę, ostatnio zgłaszali wniosek o rozbudowę stacji, zatem
    > raczej instalacji nie zwiną. Do tej pory płacili śmiesznie mało, bo 6
    > stów. (obrzeża Lublina, ceny działek znaczne).
    >
    > Drugie pytanie, to na
    > jaki okres się podpisuje umowy, czego się wystrzegać w takiej umowie,
    > na co zwrócić uwagę.

> [...]
    Umowy podpisuje się na długie okresy. 10 lat to norma. Specjalnie w takiej
    umowie nic nie ponegocjujesz. Powinien być zapis o waloryzacji w wskaźnik
    inflacji. Często go nie ma. I jak go nie ma to mniej więcej tyle możesz
    wytargować. Te umowy są sztywne ale przyjaźnie dla obu stron napisane. Jest w
    nich zapis co robić jak się zbliża termin zakończenia umowy. Jak inwestują to
    znaczy że liczą na przedłużenie. Możesz jej nie przedłużyć. Wtedy zawita do
    Ciebie ktoś taki jak ja i będzie namawiał do przedłużenia. Wtedy możesz zażądać
    wyższej kwoty. Teraz dostajesz 600. Nawet jak na obrzeża miasta to trochę mało.
    Jak byś mnie zaproponowała 1500 to był by to dobry pułap do podjęcia negocjacji.
    Nie wierz w bajki że jakieś miliony teraz płacą operatorzy za wynajem.
    Społeczeństwo jest biedne i wyznaczonym terenie zawsze znajdzie się ktoś kto
    będzie chciał mniej.