eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrzedłużenie umowy dzierżawy - BTS PTK Centertel na mojej działce › Re: Przedłużenie umowy dzierżawy - BTS PTK Centertel na mojej działce
  • Data: 2008-03-25 13:39:21
    Temat: Re: Przedłużenie umowy dzierżawy - BTS PTK Centertel na mojej działce
    Od: "mike.mike.whiskey" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Ceny kształtują się od 800 PLN (przysiółki) do 10-15 tysięcy euro
    (centra dużych miast, jedyne korzystne miejsce zgodne z planem
    zagospodarowania przestrzennego itp łakome kąski).
    Afair P4 i Polkomtel mają w zwyczaju zawieranie umów na okres do 10
    lat z opcjami przedłużenia, dlatego sprawdziłbym jak wyglądają warunki
    przedłużenia określone w dotychczasowej umowie (o ile w ogóle
    jakiekolwiek są).
    Z punktu widzenia wynajmującego dobrze jest zapewnić sobie dostęp do
    dokumentacji stwierdzającej moc urządzenia, a szerzej - aspektu
    oddziaływania na środowisko, przy czym należy pamiętać, że w przypadku
    BTS-ów małej mocy nie ma już obowiązku sporządzania raportu
    oddziaływania na środowisko.
    Jednak takie papiery przydają się w starciach z sąsiadami, którzy
    często twierdzą, że odkąd postawili stację krowy nie chcą się nieść a
    kury mleka dawać