  • Data: 2005-12-11 18:03:32
    Temat: Re: Przedłużenie OC - jak to ugryźć
    Od: "TM" <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:dln3ku$nlc$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Allianz przysłał mi w związku z przedłużeniem umowy OC samochodu, taki
    > świstek. Jest na nim napisane, że to dowód zawarcia OC, nowy okres
    > ubezpieczenia, nr poprzedniej polisy i moje i pojazdu dane. Poniżej
    > standardowy czerwony formularz przelewu/wpłaty. Nie ma tu żadnych
    > podpisów.
    >
    > Podejrzewam, że świstek wraz z ostemplowanym odcinkiem przekazu byłby
    > OK, ale jako żem nienawykły do sterczenia w kilometrowej kolejce na
    > poczcie, najchętniej bym przelał składkę po prostu via Internet. Tylko
> [...]

    Zażądaj od TU, żeby przysłało ci potwierdzenie opłacenia składki. Potrwa to
    parę dni, a przez ten czas powinno wystarczyć wydrukowane potwierdzenie
    przelewu przez internet. Jeżeli będą chcieli wystawić mandat, to go nie
    przyjmuj, natomiast wobec Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego jesteś
    czysty.
    TM