  • Data: 2003-06-06 08:23:42
    Temat: Re: Przedawnienie art. 101 i 102 kk
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Może relanie ocenia sprawność własnego wydziału ;)
    > Ale w jaki sposób może mieć jeszcze 2 lata?
    >
    > KG

    26 czerwca miną trzy lata i właśnie dali termin na 16 czerwca, a żeby było
    śmiesznie w aktach sprawy nie ma pełnomocnictwa dla adwokata oskarżonego ani
    nawet wzmianki w protokołach o ustanowieniu jakiegoś obrońcy. Natomiast jest
    wezwanie wysłane nie do oskarżonego tylko do Pani adwokt. Ciekawe zatem skąd
    wzięto adres kancelarii?
    A do mnie trafiły dwa powiadomienia o wyznaczeniu terminu wysłane tego
    samego dnia z różnymi godzinami rozprawy. :))