  • Data: 2005-10-27 15:18:09
    Temat: Re: Prywatne rozmowy podczas pracy przez telefon komórkowy.
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 27 Oct 2005 08:15:31 +0200, Paweł napisał(a):

    > CHodzi na jakiej podstawie prawnej czyli na podstawie Kodesu Pracy mogę się
    > oprzeć i wpierw nagana a dopiero zwolnienie czy odrazu można zwolnić.
    Kluczowym jest to, czy rozmowy mają wpływ na wywiązywanie się pracownika z
    obowiązków pracowniczych, obniżają wydajność tego pracownika czy też
    przeszkadzają w opracy innym pracownikom. Bardzo to zależy od charakteru
    pracy. A w kp szukaj właśnie w obowiązkach pracownika.

    Chciałbyś Pawle kopidoła zwolnić za gadanie przez zezstaw słuchakowy gdyby
    kopał ten dołek zgodnie z normą jakościowo ilościową?

    --
    pozdro
    poreba