  • Data: 2007-08-13 12:07:03
    Temat: Re: Prywatne narzedzia do celow sluzbowych i szantaz
    Od: "diok" <d...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "GalAnonim" <g...@a...com> napisał w wiadomości
    news:f9pdfn$knn$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Cóż, postanowiłem zaryzykować i zignorować polecenie, jako
    > "niesprecyzowane" - brak narzędzia, nie ustalone kwestie praw
    > autorskich.

    Cóż, wybrałeś najgorsze z możliwych rozwiązań...

    > poprosić szefostwo związków zawodowych.

    Jesteś członkiem zarządu? Jeżeli nie, to daj sobie święty spokój z
    jakimikolwiek związkami zawodowymi i nie proś ich o cokolwiek. Związki
    zawodowe to instytucja która ma za zadanie chronić członków zarządu
    związków zawodowych - nic więcej i nic mniej.

    > Dzięki wszystkim.

    Powodzenia:)