    From: m...@w...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Provident
    Date: Thu, 29 Dec 2005 00:20:16 +0100

    Użytkownik m...@w...pl napisał:
    > Witam. Mam takie pytanie. Mojej kolezanki maz wzial pozyczke w
    > providencie niby z zona ale tak naprawde za nia podpis zlozyla jego
    > kochanka. W tej chwili gosc nie jest w stanie splacic dlugu a dodatkowo
    > jest nieuchwytny wiec provident domaga sie splaty od niej. Czy maja
    > takie prawo??
    Dziekuje za tak liczne odpowiedzi.Czy moglbym prosic o wyjasnienie w
    jeszcze jednej sprawie. Po waszych odpowiedziach zadzwonilem do
    kolezanki i okazalo sie ze ona nie wie czy jej podpis widnieje. Moze sie
    okazac ze pozyczke wzial on sam. Moje pytanie jest takie czy ona ma
    obozwiazek splacic jego dlug?? Pieniadze prawdopodobnie przepil (to jest
    odpowiedz na pytanie o przeznaczeniu pieniedzy z pozyczki). Obecnie
    provident nachodzi kolezanke domagajac sie od niej splaty :(.