  • Data: 2006-04-20 20:58:51
    Temat: Re: Protest do wyroku TK w sparwie ustawy adwokackiej
    Od: "anakonda" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:1714962.p18O5uh1f2@olgierd.wordpress.com
    > Świat wstrzymał oddech bo osoba znana jako *anakonda* wypowiedziała te
    > słowa:

    > A ja się Trybunałowi nie dziwię - ustawa była napisana źle, zarówno od
    > strony formalnej jak i merytorycznej.

    Niestety nie to było podstawą wydania takiego wyroku ,a nadinterpretacja
    art.17 Konstytucji ,oraz niestety dziwna logika zastosowana w tym wyroku ,bo
    Trybunał konkretnie zakwestionował możliwość bycia adwokatem człowieka,
    który zdał naprzykład egzamin sędziowski ,albo egzamin wstępny może być
    państwowy a końcowy nie,dziwne .
    abul