eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProszę o pomoc - czy sąsiad może nam odłączyć dopływ ciepłej wodyRe: Proszę o pomoc - czy sąsiad może nam odłączyć dopływ ciepłej wody
  • Data: 2006-06-03 21:07:51
    Temat: Re: Proszę o pomoc - czy sąsiad może nam odłączyć dopływ ciepłej wody
    Od: s...@r...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Powiadomić SPEC o tym, że jest awaria i nie ma ciepłej wody i niech
    > sobie załatwiają problem. Twoi rodzice mają umowę na dostawę ciepłej
    > wody do nich do domu, a nie za płot sąsiada.

    OK, ale przyjmijmy, że SPEC ma podpisaną umowę z nami na dostarczanie wody do
    jakiegoś tam węzła, który jest akurat 'przed' tym feralnym blokiem. Za resztę
    odpowiadamy my. Co wtedy?

    Raz jeszcze chciałbym uściślić - nie neguje prawa własciciela posesji do
    otrzymania opłaty za media przebiegające przez tą posesję, sprawa jest jak dla
    mnie jasna - należą się. Pytam tylko o to, czy ma on prawo egzekwować swoje
    prawo poprzez odłączenie nam ciepłej wody - podkreślam, wcześniej nie było
    żadnej korespondencji, już nie mówiąc np. o sprawie sądowej w tej kwestii.
    Pewnego dnia budzimy się, w domu jest zimno, w kranie nie ma zimnej wody i
    dowiadujemy się, że od dziś mamy płacić sąsiadowi tyle a tyle.

    Pozdr.,

    Grzegorz