  • Data: 2006-01-08 13:39:04
    Temat: Re: Proszę o pomoc !!
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bez wątpienia najistotniejsze. Ale informacja, komu faktycznei ma być
    > udzielony kredyt jest - mam nadzieję przyznasz - nie mniej istotną
    > informacją.

    ale jezlie jest to kredyt konsympcyjny (a byl taki) to banku nie interesuje
    co sie z tymi pieniedzmi stanie.
    Pytalem wczoraj brata, w zadnym z wnioskow kredytowych niebylo okreslonego
    celu pozyczki.

    P.

    ps

    Autorka watku pisala rowniez o kredycie na samochod, równiez banku nie
    oklamala bo samochod zostal naprawde zakupiony, ja tu oszustwa nie widze.