  • Data: 2006-04-14 19:48:43
    Temat: Re: Prosze o pomoc!!!
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tiger [###c...@c...pl.###] napisał:

    > Moment, oni tak od 2003 roku bez slowa i ani jednego monitu
    swiadczyli
    > uslugi? Czy nie ma zatem domniemania z ich zachowania, z ktorego
    nalezy
    > wnioskowac, ze umowa była na bezplatne uslugi?

    Nie ma takiego domniemania. Prędzej będą im suponować że wpłaty były,
    tylko tego nie dokumentowali. Zresztą pójrz na mojego poprzedniego
    posta. Przyjęcie, ze to bezpłatne świadczenie jest dla nich najgorszym
    rozwiązaniem.

    > A możesz przeciec w sadzie
    > zeznać, ze taka była umowa ustna (uzupełniająca pisemna umowę, nie
    > regulująca odpłatności usług hostingowych). Poprawcie mnie, jeżeli
    się
    > mylę.

    No pewnie, że zeznać może. I co dalej. Oni mają pisemną umowę, która
    pod rygorem nie ważności powinna być zmieniona na piśmie. Oczywiście,
    gdyby obydwie strony zgodnie Twierdziły, ze był aneks, to może sąd
    cywilny by na to przystał - choć to dywagacja akademicka, bo tylko
    idiota kierował by pozew a następnie twierdzi, że sam nie ma racji.