  • Data: 2002-09-21 22:02:34
    Temat: Re: Prosze o interpretacje zamieszczonego tekstu.
    Od: "Paweł Hajdys" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pahonophelia <h...@a...com> napisał(a):

    > Artykul jakis tam..
    >

    > 1. Właœciciel lub użytkownik wieczysty nieruchomoœci jest obowišzany
    > umożliwić operatorom publicznym instalowanie na nieruchomoœci urzšdzeń
    > telekomunikacyjnych, przeprowadzanie linii kablowych pod, na albo nad
    > nieruchomoœciš oraz umieszczanie tabliczek informacyjnych o
    > urzšdzeniach, a także ich eksploatację i konserwację, jeżeli nie
    > uniemożliwia to racjonalnego korzystania z nieruchomoœci.
    >
    > 2. Korzystanie z nieruchomoœci w zakresie okreœlonym w ust.1 jest
    > odpłatne, chyba że linia lub urzšdzenia telekomunikacyjne służš
> [...]

    Najprawdopodobniej właśicielem lub użytkownikiem wieczystym terenu jest
    zakład. Jeżeli linie przesyłowe prądu/telekomunikacyjne nie "przechodzą" li
    tylko przez teren lecz także służa właścielowi/użytkownikowi wieczystemu
    posesji to nie należy mu się wynagrodzenie.

    Pozdrawiam
    Paweł Hajdys
    h...@l...msk.pl