  • Data: 2002-08-21 18:14:45
    Temat: Re: Proszę
    Od: Astec SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    GreG wrote:
    > Przeczytalem caly watek i zauwazylem, ze Twoje wypowiedzi sa kompletnie
    > nielogiczne. Na zacytowane paragrafy i fragmenty umow licencyjnych potrafisz
    > jedynie wypowiedziec sie jak wyzej...

    Doprawdy Greg? A mnie się wydaje - ba! jestem nawet tego pewien - że podałem
    konkretny paragraf.

    > Warto wiedziec, ze program komputerowy nie jest traktowany jak ksiazka, czy
    [..]
    > sprzedaje sie licencje na uzytkowanie, internet ulatwia przeciez dystrybucje.

    A może licencje na zabijanie?

    > Umowa licencyjna w przypadku systemow operacyjnych moze zezwalac na odsprzedaz

    O jakie to łaskawe ze strony producenta.

    > [..] Albo reklama, ktora zechcemy wykorzystac w przyszlosci?

    No i co w związku z tym?

    > Idac za twoim tokiem myslenia 3 firmy architektoniczne moga tworzyc wlasne
    > projekty za pomoca jednego "pudelka z plyta CD i instrukcja", ktora odsprzedaja
    > sobie nawzajem co 2-gi dzien za symboliczna zlotowke. Autor programu nie bylby
    > zachwycony, tym bardziej, ze wg ciebie warunki, jake stawia on w umowie sa nic
    > nie warte...

    Mogą. I w takim przypadku autor programu może wnieść sprawę do sądu w celu
    ustalenia, że w rzeczywistości doszło do najmu i dzierżawy programu.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm