  • Date: Tue, 21 Feb 2012 11:01:20 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prośba o radę

    W dniu 21.02.2012 10:00, M@T pisze:
    > Witam
    > Na forum pojawił się wątek
    > http://czersk.naszemiasto.pl/forum/watek/799527,614,
    fwid,fkid.html
    > Mijscowość mała, wszyscy się znają i wiadomo.

    No to powinni wiedzieć, że to bzdura, nie?

    > Sam w niedziele zgłosiłem nadużycie. Rodzice pomówionej dziewczyny
    > wielokrotnie zgłaszali mailowo i porzez zgłoś nadużycie do dziś, jak
    > widać, brak efektu.

    Tę niedzielę? 19 lutego 2012 roku? To ile minęło? Ledwie jeden pełny
    dzień roboczy.

    > Google poindeksowało przez pare lat bedzie pamiętać.
    > Rodzice zgłosili sprawę na policji - policja odmówiła wszczęcia
    > jakiegokolwiek postępowania.

    I prawidłowo, bo pomówienia są ścigane z oskarżenia prywatnego, a nie z
    urzędu.

    > Cóż czynić dalej?

    Poczekać na reakcję.

    > Czy takie sprawy zgłasza się do prokuratury, czy sprawę oddaje się do

    Nie.

    > sądu (przeciwko osobie, który taki wpis zamieściła, czyli komu ??)?
    > Czy można wytoczyć sprawę portalowi, za to, że nie chcą usunąć wątku
    > (portal duży, pewno szanse niewielkie)?

    A dlaczego twierdzisz, że nie chcą? Może po prostu korespondencja nie
    dotarła jeszcze do właściwej osoby.

    Na razie nie masz jeszcze dowodu, że jakakolwiek korespondencja dotarła
    do właściwej osoby.