  • Data: 2009-09-30 13:47:28
    Temat: Re: Prośba o poradę - czy tak można postępować?
    Od: "pmlb" <p...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    > albo
    >
    > podjac walke, ktora wygrasz, ale wylecisz z roboty pod byle pretekstem
    > (reorganizacja, restrukturyzacja, itp.). No chyba, ze jestes dobra w tym,
    > co robisz - i nie pozbeda sie Ciebei bez szkody dla siebie. Mozesz tez
    > ewentualnie zainteresowac sprawa media (a jak sprawa ucichnie
    > przeprowadzic sie do innego miasta) :)

    Czy przypadkiem podczas redukcji z winy zakladu pracy nie naleza sie
    odszkodowania i zupelnie inny status bezrobotnego?
    Ja bym sam nie odchodzil bo to jak przyznanie sie do winy, wrecz przeciwnie
    teraz bym robil wylacznie to co w zakresie obowiazkow mam i niech wywala...
    Jak na moje doswadczenie nie wywali... predzej kolerzanke co zrobila afere.