  • Data: 2002-09-05 12:31:32
    Temat: Re: Prosba o porad
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Marek " <s...@g...pl> wrote in message
    news:al4pf0$2qd$1@news.gazeta.pl...
    > Mam pytanie.Mieszkanie pracownicze-niewłasnosciowe zostalo wykupione na
    > wlasnosc przez moja macoche po smierci mojego ojca(glownego najemcy)Przy
    > sprawie o podzial majatku podzielono majatek moich rodzicow na trzy czesci
    > (ja,brat,macocha).Czy mam szanse walczyc o prawa do lokalu ktory wykupila
    > macocha i czy ten lokal jest zaliczany do majatku moich rodzicow?
    > Pozdrawiam

    Cos tu NIE GRA.

    Meszkanie zajmowane bylo na podstawie jakiegos "tytulu prawnego"
    Jesli bylo to jakies prawo majatkowe, to
    nalezalo najpierw uregulowac sprawy spadkowe POTEM wykupic.
    Chyba niemozliwe to jest, by zrobic to LEGALNIE (bez przekretu)
    wczesniej.

    Ale na zakladowych eszkaniach sie zupelnie nie znam....
    jesli przyslugiwal jej WYLACZNIE jakis tytul prawny i legalnie wykupila,
    mieszkanienie jest czescia masy spadkowej
    Boguslaw