eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProśba o pomoc - zarzut przedawnienia, ochrona danych osobowych › Re: Prośba o pomoc - zarzut przedawnienia, ochrona danych osobowych
  • Data: 2005-03-19 00:59:47
    Temat: Re: Prośba o pomoc - zarzut przedawnienia, ochrona danych osobowych
    Od: "KG" <S...@M...NIE> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pawcio"

    Pamiętaj umów należy dotrzymywać, co to ma znaczyć ze z przyczyn od Ciebie
    niezależnych nie spłaciłeś
    zobowiązania?

    prowadziłem w między czasie działalnośc gospodarczą w formie spółki cywilnej
    z moim zaufanym kolegą z liceum
    mój kolega okazał się strasznym krętaczem o czym dowiedziałem sie po jakimś
    czasie
    za swoje wybryki został ukarany ale ja też
    od 2000 roku pracuję w bardzo poważnej instytucji publicznej (udało mi się
    znaleźc pracę bo byłem bez grosza po intersach z kolegą) i od tamtego czasu
    mam zajęte wynagrodzenie za pracę ponieważ cały czas egzekwowane są długi
    których nasza firma narobiła
    w sumie byhło to ok 25 tysięcy złotych bez kosztów komorniczych, sądowych
    itd.
    dlatego napisałem że każdy kolejny nakaz zapłąty i jego egzekucja to dla
    mnie ogromny cios finansowy
    biorąc pod uwage że w interesy z naprawdę zaufanym kolegą (można powiedzieć
    przyjacielem- w tamtych czasach) zainwestowałem wszystkie swoje oszczędności
    gromadzone przez lata w funduszu Pionier
    ni epochodzę z tzw "dobrego domu" do wszystkiego musiałem dochodzić sam bez
    niczyjej pomocy i teraz podnoszę się na nogi dlatego też jeśli jest jakaś
    "furtka" to chciałbym ją wykorzystać ....
    mojemu koledze rodzice pospłacali dlugi i sobie teraz gdzieś spokojnie żyje

    ciężko mi o tym pisać

    dziękuję za pomoc wszystkim którzy zainteresowali się tym wątkiem
    myślę że bez wizyty u radcy prawnego/adwokata się nie obejdzie

    pozdrawiam Szanownych Grupowiczów

    KPG